onsdag 29 september 2010

Troyas nya hem

Fick detta gulliga mail från Troyas nya hem.
Hej igen. Jag tänkte berätta lite mer hur det går . I natt sov Troya uppe
vid min huvudkudde, gulligt :-) . På morgonen gick vi först med båda
hundarna på en morgonpromenad och lite senare tog jag med Troya till
hästarna. Hon tyckte att det var lite spännande när dom gallopperade iväg i
hagen. Vid 11-tiden kom Stacies hundmassör (hon får massage en gång i
veckan). Cicci, som hon heter, masserade även Troya en stund och hon verkade
tycka om det. Senare på dagen gick min dotter med Troya och Stacie på
promenad i en timme och sen åkte vi iväg och hämtade Iisakki (mitt barnbarn)
på dagis. Han fick gå med Troya en stund med kopplet och det gick förstås
jättebra eftersom hon är så otroligt följsam i kopplet. Sen var vi hemma hos
oss och hon är verkligen jättefin mot honom. Nu sover båda hundarna sött,
Stacie i fotöljen och Troya under en fleecefilt i soffan.
Vi hörs, bilder kommer senare